niedziela, 20 października 2013

Ohayo :)

Ohayo : )
Otóż zwę się Kyoko i jest to już mój drugi blog :)
Żeby nie marnować waszego czasu, a mnie nie robić zbytniej nadziei powiem od razu, jakiego typu fanficki będą tu umieszczane. Przede wszystkim będą to ff TYLKO o vocaloidach. Wszystkie inne znajdziecie na moim pierwszym blogu.
Z góry także zaznaczam, że ff nie ma ustalonego końca i zaraz wyjaśnię dlaczego.
Nie nastawiajcie się na zbyt długie paringi. W jednym parcie może być Miku x Kaito, a w drugim Rin x Miku itp. Nie chodzi o poligamię czy coś xD Ale to wyjaśnię :D
Każdy part będzie osobną historią. Nie będą to historie mojego autorstwa, ale piosenki vocaloidów, dlatego zawsze przed notką znajdziecie do nich link. Chcę tylko byście spojrzeli na nie z mojej perspektywy. I to jest główny powód, dlaczego paringi nie będą funkcjonować na dłuższą metę, ani dlaczego nie znam końca bloga :) Sama nie wiem jak wiele piosenek vocaloidów jest w necie, ale sądzę, że raczej wystarczająco wiele XD
Działa to o tyle fajnie, że nie musicie czytać wszystkich poprzednich części by zrozumieć o co chodzi w tej, którą akurat znaleźliście :)
A dlaczego mafia? O tym się przekonacie XD


~ Kyoko

3 komentarze:

  1. Ale Rin i Miku to dziewczyny, czyli, że będziesz pisać yuri? ._.
    Proszę, powiedz mi, że nie! ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co.... Z yuri na bank spróbuję coś napisać, ale nie wiem, czy z vocaloidów czy czegoś innego. Zależy od piosenki :)

      Usuń
    2. To ja chyba daruje sobie czytanie tego bloga... ;_;
      (na tamten wcześniejszy nadal będę wchodzić)

      Usuń